آموزش رمزگذاری پوشه در دایرکت ادمین

آموزش رمزگذاری پوشه در دایرکت ادمین

شما می توانید از اطلاعات حساس خود در دایرکت ادمین با رمز عبور محافظت کنید تا فقط اشخاص خاصی به آن اطلاعات دسترسی داشته باشند.

ما در این آموزش نحوه رمزگذاری پوشه در دایرکت ادمین را به شما نشان خواهیم داد.

پیش نیازها

نحوه رمزگذاری پوشه در دایرکت ادمین

1) ابتدا وارد هاست دایرکت ادمین شوید.

ورود به دایرکت ادمین

2) در بخش Advanced Features بر روی گزینه Password Protected Directories کلیک کنید.

رمزگذاری روی پوشه در دایرکت ادمین

3) از سمت راست بر روی دکمه Find a Directory to Password Protect کلیک کنید.

رمز گذاري پوشه ها در دایرکت ادمین

4) فایل یا پوشه ای را که می خواهید بر روی آن رمز عبور قرار دهید، انتخاب کرده و تیک آن را فعال کنید.

رمزگذاری روی پوشه در هاست دایرکت ادمین

5) لحظه ای که یک فایل یا پوشه ای را انتخاب می کنید، در بالای صفحه تعداد پوشه های انتخاب شده را به شما نمایش می دهد. روی سه نقطه عمودی سمت راست کادر کلیک کنید و سپس روی گزینه Protect کلیک کنید.

6) پنجره PROTECT DIRECTORY باز می شود که در آن می توانید جزئیاتی مانند نام، یوزر و رمز عبور را وارد کنید. پس از ورود اطلاعات خواسته شده بر روی دکمه PROTECT کلیک کنید.

نحوه رمزگذاری پوشه در دایرکت ادمین

7) یک پیغام سبزرنگ با عنوان “Directory has been protected” ظاهر می شود به این معنی که رمزگذاری پوشه در دایرکت ادمین با موفقیت انجام شده است.

رمزگذاری پوشه ها در پنل دایرکت ادمین

8) اگر به عقب برگردید و صفحه Protected Directories را باز کنید، می بینید که با یک سطر جدید که نشان دهنده پوشه محافظت شده است نمایش داده می شود.

Password Protected Directories در دایرکت ادمین

در این مقاله نحوه رمزگذاری پوشه در دایرکت ادمین آموزش داده شد. اگر هنوز مشکلی دارید، می توانید از سه کانال ارتباطی : سیستم تیکتینگ، چت آنلاین و مرکز تماس به شماره 05138185 با تیم پشتیبانی فنی مشهدهاست در ارتباط باشید.

مشهدهاست سرویس هاست لینوکس حرفه ای خود را به همراه کنترل پنل DirectAdmin در بهترین و با کیفیت ترین دیتاسنترهای ایران و اروپا میزبانی می کند تا کاربران نهایت سرعت و پایداری را با قیمت مناسب تجربه نمایند.

برای خرید هاست دایرکت ادمین و دریافت مشاوره رایگان می توانید با دپارتمان فروش ما تماس حاصل نمایید. بی صبرانه منتظر شنیدن صدای شما هستیم 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط