آموزش ساخت لیست ایمیل در دایرکت ادمین

با ساخت لیست ایمیل در دایرکت ادمین، امکان ارسال ایمیل گروهی برای کاربران این کنترل پنل فراهم می گردد. یک لیست ایمیل فهرستی از ایمیل های دسته بندی شده به همراه یک نام مشخص است که می تواند برای ارسال ایمیل گروهی مورد استفاده قرار بگیرد و ایمیل های ما به آدرس هایی که در این لیست موجود است ارسال خواهد شد. ما در این آموزش نحوه ساخت لیست ایمیل در دایرکت ادمین را به شما نشان خواهیم داد. با ما همراه باشید.

پیش نیازها

نحوه ساخت لیست ایمیل در دایرکت ادمین

1) ابتدا وارد هاست دایرکت ادمین شوید.

ورود به دایرکت ادمین

2) در بخش E-Mail Manager بر روی گزینه Mailing Lists کلیک کنید.

گزینه Mailing Lists در دایرکت ادمین

3) در این صفحه لیست ایمیل هایی که قبلا ساخته شده را می توانید مشاهده کنید. اگر هنوز لیستی ایجاد نشده باشد این بخش خالی نشان داده می شود. برای ساخت لیست ایمیل در دایرکت ادمین، مطابق تصویر بر روی دکمه Create Mailing List کلیک کنید.

ساخت لیست ایمیل در دایرکت ادمین

4) در کادر باز شده یک نام برای لیست ایمیل خود وارد کرده و سپس بر روی دکمه Create کلیک کنید. توجه داشته باشید این نام همان ایمیلی خواهد بود که ایمیل ها از طریق آن ارسال می شود.

تعیین نام لیست ایمیل در دایرکت ادمین

5) یک لیست ایمیل برای شما ایجاد می شود که به سطر لیست های موجود اضافه شده و شما امکان مشاهده مشخصات موجود در آن لیست را خواهید داشت.

لیست ایمیل های ایجاد شده در دایرکت ادمین

6) بر روی نام لیست ایمیل ایجاد شده کلیک کنید تا باز شود. در صفحه باز شده دو ستون با نام های Subscribers و Digest Subscribers مشخص است که در ادامه هر کدام را توضیح خواهیم داد :

  • Subscribers : ایمیل مشتریان ما هستند که قصد داریم با استفاده از قابلیت ارسال ایمیل گروهی در دایرکت ادمین برای آنها ایمیل ارسال کنیم.

  • Digest Subscribers : ایمیل هایی هستند که می خواهیم برای آنها زمان بندی خاصی تعیین کنیم و به نوعی ایمیل مشتریانی که قرار است به صورت برنامه ریزی شده و دوره ای ایمیل های ما را دریافت می کنند.
اضافه کردن ایمیل به لیست ایمیل در دایرکت ادمین

7) حال برای آن که بتوانید در این لیست ایجاد شده، ایمیل هایی را اضافه کنید، بر روی دکمه Add Subscriber کلیک کنید. زمان وارد کردن ایمیل می توانید دسته بندی که باید ایمیل در آن قرار بگیرد را هم مشخص کنید، سپس روی دکمه ADD کلیک کنید.

اضافه کردن آدرس ایمیل به لیست ایمیل در دایرکت ادمین

پس از وارد کردن کلیه ایمیل ها، لیست ایمیل شما تکمیل شده و می توانید از آن برای ارسال ایمیل های گروهی استفاده کنید.


در این مقاله نحوه ساخت لیست ایمیل در دایرکت ادمین آموزش داده شد. مشهدهاست سرویس هاست لینوکس حرفه ای خود را به همراه کنترل پنل DirectAdmin در بهترین و با کیفیت ترین دیتاسنترهای ایران و اروپا میزبانی می کند تا کاربران نهایت سرعت و پایداری را با قیمت مناسب تجربه نمایند.

برای خرید هاست دایرکت ادمین و دریافت مشاوره رایگان می توانید با دپارتمان فروش ما تماس حاصل نمایید. بی صبرانه منتظر شنیدن صدای شما هستیم 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط