آموزش ایجاد Vacation Messages در دایرکت ادمین

با ایجاد Vacation Messages در دایرکت ادمین، وقتی شرکت شما تعطیل باشد یا اگر برای مدتی نمی توانید در دسترس باشید، نگران از دست دادن مشتریان تان نخواهید بود. با استفاده از این قابلیت بدون نگرانی از عدم پاسخگویی به ایمیل ها از تعطیلات خود لذت ببرید. ما در این آموزش نحوه ایجاد Vacation Messages در دایرکت ادمین را به شما نشان خواهیم داد. با ما همراه باشید.

پیش نیازها

نحوه ایجاد Vacation Messages در دایرکت ادمین

1) ابتدا وارد هاست دایرکت ادمین شوید.

ورود به دایرکت ادمین

2) در بخش E-Mail Manager بر روی گزینه Vacation Messages کلیک کنید.

گزینه Vacation Messages در دایرکت ادمین

3) در این صفحه لیست ایمیل های تعطیلات که قبلا ساخته شده را می توانید مشاهده کنید. اگر هنوز لیستی ایجاد نشده باشد این بخش خالی نشان داده می شود. برای ایجاد Vacation Messages در دایرکت ادمین، مطابق تصویر بر روی دکمه Set Vacation Message کلیک کنید.

ایجاد Vacation Messages در دایرکت ادمین

4) در این بخش چند فیلد جهت تنظیمات قرار داد که هر کدام را به تفکیک توضیح خواهیم داد :

  • Vacation Account : در این بخش می توانید تعیین کنید ایمیل تعطیلات از کدام اکانت ایمیل ارسال شود. یکی از اکانت هایی که در لیست وجود دارد برای این بخش انتخاب کنید.

  • Subject Prefix : در این بخش می توانید پیشوند عنوان پیام را تعیین کنید. مثلا اگر subject prefix عبارت “مشهدهاست” باشد، هر بار ایمیلی ارسال شود در کنار عنوان و موضوع نامه کلمه مشهدهاست نیز دیده خواهد شد.

  • Content Type : در این بخش نوع محتوای متنی را تعیین کنید که می تواند به صورت متنی یا HTML باشد. در حالت پیش فرض بصورت متنی text قرار دارد.

  • Frequency Reply : در این بخش میتوانید تعیین کنید ایمیل تعطیلات هر چند وقت یکبار ارسال شود. در واقع در این بخش تعیین می کنید که بعد از ارسال ایمیل حداقل چقدر زمان باید بگذرد تا ایمیل بعدی ارسال شود مثلا هر 30 دقیقه یا هر یک ساعت.

  • Vacation Start : زمان شروع مرخصی در این بخش تعیین می شود.

  • Vacation End : زمان پایان مرخصی در این بخش تعیین می شود.

  • Vacation Message : در این بخش باید متنی که میخواهید با پیام ارسال شود را وارد کنید.
تنظیمات Vacation Messages در دایرکت ادمین

5) برای ذخیره تغییرات بر روی دکمه Create کلیک کنید.

ساخت Vacation Messages در دایرکت ادمین

در این مقاله نحوه ایجاد Vacation Messages در دایرکت ادمین آموزش داده شد. مشهدهاست سرویس هاست لینوکس حرفه ای خود را به همراه کنترل پنل DirectAdmin در بهترین و با کیفیت ترین دیتاسنترهای ایران و اروپا میزبانی می کند تا کاربران نهایت سرعت و پایداری را با قیمت مناسب تجربه نمایند.

برای خرید هاست دایرکت ادمین و دریافت مشاوره رایگان می توانید با دپارتمان فروش ما تماس حاصل نمایید. بی صبرانه منتظر شنیدن صدای شما هستیم 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط