طراحی سایت ارزان در مشهد + نمونه کار

طراحی سایت ارزان در مشهد

طراحی سایت ارزان در مشهد را ما با حفظ کیفیت کار و ارائه قیمت منصفانه مطابق با سلیقه و امکانات منحصر به فرد به دلخواه شما پیاده‌سازی می‌کنیم. در انتهای مقاله می توانید نمونه کارهای ما را مشاهده نمایید.

در شرکت مشهدهاست ما با درک نیاز کاربران کلیه خدمات مورد نیاز وب سایت از جمله مشاوره رایگان و تخصصی طراحی سایت، مشاوره در زمینه خرید هاست و ارائه هاست پرسرعت و حرفه ای، خدمات دومین ( ثبت دامنه ، تمدید دامنه ، انتقال دامنه و… ) ، امور مربوط به سئو و تولید محتوا + پشتیبانی فنی یکساله را به مشتریان عزیزمان ارائه می دهیم.

ارائه این خدمات به صورت منسجم و یکپارچه توسط یک شرکت، شما را از سردرگمی برای پیگیری درخواست هایتان از بین شرکت های مختلف نجات می دهد. ما به نیازهای وب سایت تان اندیشیده ایم با خیال آسوده خدمات مورد نیازتان را از ما بخواهید.

طراحی سایت ارزان قیمت به معنای طراحی سایت حرفه ای با هزینه منصفانه است.

برای اینکه یه سایت عالی داشته باشی همین الان با ما تماس بگیر!

 طراحی سایت شرکتی در مشهد : برندینگ و افزایش مشتریان

صرفا داشتن سایت تجاری و شرکتی باعث گسترش کسب و کار نمی شود. برندسازی و دیده شدن شرکت در فضای مجازی با طراحی سایت اختصاصی که روانشناسی مشتریان و نوع خدمات شرکت را در نظر گرفته، امکان پذیر خواهد شد.

طراحی وب سایت شرکتی

وب سایت شرکت، نمایندگی مجازی و چهره آنلاین شرکت شماست و نشانی از حرفه ای بودن و پرستیژ کاری می باشد بنابراین لازم است شرکت طراح سایت حرفه ای را برای این منظور انتخاب کنید.

طراحی سایت شرکتی یعنی حضور در عرصه رقابت بزرگتر، دیده شدن و افزایش مشتریان

داشتن سایت حرفه ای و تعامل بیشتر با کاربران باعث افزایش شناخت شما از درخواست ها و علایق مشتریان شده و موجب بازدید بیشتر برای دریافت خدمات می‌شود. طراحی سایت شرکت های خصوصی نقطه عطف و تحول در تبلیغات و فروش خدمات آنهاست.

طراحی سایت شرکتی به معرفی بهتر خدمات و محصولات کمک می کند. سایت شرکت ها شامل اطلاعاتی از جمله اخبار و اطلاع رسانی های شرکت، نشر موفقیت و دستاوردها، برندسازی ، معرفی مشخصات و گارانتی محصولات، کاتالوگ دیجیتالی محصولات و خدمات شرکت، صفحه درباره ما و تماس با ما می باشد.

 

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در مشهد : فروش 24 ساعته

تمامی فروشگاه های اینترنتی موفق به فروش بالا نمی شوند. متاسفانه بسیار دیده می شود که فروشگاه های اینترنتی به دلیل استفاده از قالب های تکراری و مشابه ، متناسب نبودن طرح و گرافیک سایت با علایق مشتریان و محصولات خود و همچنین عدم وجود فرایند راحت خرید، از عرصه رقابت خارج می شوند.

طراحی سایت فروشگاهی یعنی فروش 24 ساعته محصولات و پاسخگویی آسان به سفارشات مشتریان

اگر تجربه فروش محصول در کمپین های فروش و تخفیفات پایان فصل و آخر سال را داشته باشید یا از میزان فروش فروشگاه های اینترنتی پرمخاطب آگاه باشید، آمادگی برای مواجه شدن با سیل مشتریان و اهمیت به طراحی سایت اختصاصی که بتواند نیازهایتان را در این مواقع حساس برآورده کند یکی از دغدغه های شما خواهد بود.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

تصور کنید مشتریان زیادی از فروشگاه اینترنتی تان بازدید می کنند ولی با عدم جذابیت وب سایت شما روبه رو می شوند، بدتر از آن خطاهای مکرر در هنگام سفارش محصول پیش بیاید و البته کابوس آنجاست که سایت بدلیل عدم وجود منابع کافی توان پردازش این همه مراجعه کننده را نداشته باشد و  اصلا لود نشود و کاربران با خطا در صفحه اول سایت مواجه شوند، دراینصورت متاسفانه زحمت تان بی نتیجه می شود.

اگر به دنبال فروش بالا در فضای مجازی هستید و  قصد طراحی سایت فروشگاه اینترنتی را دارید از همان ابتدا بهترین بستر را برای فروش خود مهیا کنید.

طراحی سایت خبری در مشهد : انتشار راحت و سریع اخبار

برای بسیاری از افراد جامعه اطلاع از اخبار جهان و ایران یا زمینه مورد علاقه شان حائز اهمیت است. هر روز صبح و چندین بار در طول روز از پایگاه خبری مورد اطمینان شان بازدید نموده و آن را چک می کنند.

طراحی سایت خبری

 در عصر کنونی و بازار داغ اخبار، طراحی اصولی سایت خبری برای ارائه اطلاعات و اخبار روز، جذب کاربران، آنالیز رفتار آنها و حتی کسب درآمد از پذیرفتن تبلیغات امری ضروری به نظر می رسد.

 طراحی سایت خبری یعنی اطلاع رسانی آنی اخبار و فراهم کردن بیلبورد تبلیغاتی مجازی

طراحی سایت خبری با هدف ارائه خبر در زمینه های تخصصی مثل اخبار ورزشی ، اخبار هنرمندان ، اخبار سیاسی و… باعث جذب علاقمندان بسیاری می گردد. دپارتمان طراحی سایت مشهدهاست با تکیه بر تجارب خود و نمونه کارهای قبلی آماده انجام خدمات طراحی سایت خبری به کاربران می باشد. 

بهترین طراح سایت در مشهد

فضای مجازی و اینترنت، آینده بسیاری از تجارت ها را متحول کرده است. ما با ارائه خدمات طراحی سایت ارزان در مشهد به دنبال حضور فعال کسب و کارهای مختلف در فضای مجازی هستیم.

وب سایت، چراغ جادوی کسب و کارها!

دپارتمان طراحی سایت مشهدهاست این توانایی را دارد تا با پیاده سازی و اجرای وب سایت در موضوعات و زمینه های مختلف از جمله کارخانه ها، موسسات آموزشی، آژانس ها و شرکت های گردشگری، رزرواسیون هتل، پزشکی و سلامت، فروش بلیط قطار و هواپیما، شخصی، وکالت، صنعتی، استارتاپ و …. موفقیت آنها را در فضای مجازی تضمین نماید.

برای برخورداری کلیه صنوف از مزایای طراحی و پشتیبانی سایت، ما تعرفه طراحی سایت سال 1400 را منصفانه در نظر گرفته ایم تا تمامی کسب و کارها و اشخاص امکان حضور در دنیای اینترنت را داشته باشند.

طراحی سایت وردپرس در مشهد : آیا انتظارتان در مدت زمان طولانی برآورده خواهد شد؟

امروزه طراحی وب سایت با وردپرس طرفداران زیادی دارد. انتخاب وردپرس به عنوان محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا یا CMS رواج یافته است. متاسفانه وردپرس در مدت زمان طولانی چالش هایی بهمراه دارد.

روزانه تلفن و تیکت از صاحبان سایت ها با سیستم مدیریت محتوای وردپرس دریافت می‌کنیم که از امنیت ، سئو ، سرعت سایت و عدم توانایی در مدیریت سایت با وجود افزونه های نصبی زیاد گله مند هستند. سایت هایی که زحمات زیادی برای کسب رتبه در گوگل و محتوای انها کشیده شده است ولی صاحبان آن ها با وجود مشکلات در گذر زمان بی علاقه به ادامه شدند.

طراحی سایت وردپرس در مشهد

عمدتا مشکلات امنیتی، نفوذ هکرها ، عدم پیکربندی اصولی در وردپرس ، تداخل افزونه و قالب آماده سایت و نصب هر افزونه برای اضافه کردن یک قابلیت جدید به سایت می تواند مشکل ساز باشد.

وردپرس بین 25 تا 30 درصد از کل وب سایت های دنیا را در بر می گیرد همین فضای گسترده باعث می شود هکرها وقت خودشان را برای نفوذ در سایت های وردپرسی برای کسب نتیجه بیشتر بگذارند. مثال بارز آن دیدن کلمات ژاپنی یا صفحه خطای 404 در نتایج جستجو های گوگل است.

قابل ذکر است وردپرس از ابتدا برای مدیریت محتوا و مقالات ایجاد شده است در نتیجه برای طراحی انواع سایت ها مناسب نیست. نصب افزونه های متمادی برای هر قابلیت جدید و درنهایت وجود افزونه های زیاد باعث کندی سایت می شود. پیشنهاد ما در دپارتمان طراحی سایت مشهد هاست بنا بر تجربیات قبلی، طراحی سایت حرفه ای با استفاده از سیستم مدیریت محتوای جوملا است.

طراحی سایت تخصصی و منحصر به فرد

برای دیده شدن در میان انبوه سایت های اینترنتی لازم است سایت منحصر به فردی داشته باشید. برای نگه داشتن کاربر در سایت 3 ثانیه فرصت دارید تا کاربر را جذب کنید. استفاده از قالب های آماده منجر به تشابه زیاد سایت ها، عدم جذابیت و عدم اعتماد بازدیدکنندگان می شود. طراحی قالب اختصاصی سایت برای داشتن چهره آنلاین که تاثیرگذار و حرفه ای به نظر برسد بسیار اهمیت دارد.

منحصربه فرد باشید و نگران توسعه کسب و کار آنلاین تان نباشید

 نباید شبیه به رقبای خود باشید! سایت منحصر به فرد، امکانات و قابلیت های خاص خودش را دارد و مشابه دیگر وب سایت ها نیست.

معایب قالب های آماده :

  • عدم منحصر به فرد بودن قالب سایت
  • محدودیت در سفارشی سازی قابلیت و امکانات سایت 
  • محدودیت در توسعه امکانات سایت همگام با رشد کسب و کار
  • ایجاد مشکل و محدودیت در سئو و سرعت سایت
  • ناسازگاری با برخی از پلاگین ها مانند افزونه کش
  • مشکلات به روزرسانی قالب آماده همراه با تغییرات گوگل

ما در دپارتمان طراحی سایت مشهد هاست وب سایت شما بر بستر جوملا با طراحی قالب اختصاصی و برنامه نویسی قابلیت های منحصر به فرد انجام می دهیم.

قیمت طراحی سایت ارزان در مشهد بر چه اساسی مشخص می شود؟

هزینه پروژه های طراحی سایت در شرکت مشهد هاست براساس امکانات وب سایت و قابلیت های مورد نیاز شما پس از جلسه مشاوره و بررسی های لازم اعلام می گردد که بر اساس تعرفه منصفانه سال 1400 مشخص می شود. برای طراحی سایت لزومی به پرداخت مبلغ هنگفتی نیست. قیمت طراحی سایت در مشهد بایستی براساس شرایط مختص سایت و زمان پیاده سازی مشخص شود.

هیچ ارزانی بی علت نیست و هیچ گرانی بی حکمت!

 علت تفاوت قیمت در شرکت های طراحی سایت در نیروی متخصص و شیوه طراحی وب سایت می باشد. طراحی سایت در شرکت مشهد هاست به وسیله کادری مجرب و متخصص در بستر سیستم مدیریت محتوا استاندارد بهمراه قالب اختصاصی و کدنویسی قابلیت های مورد نظرتان پیاده سازی می شود تا از مزایای طراحی سایت با جوملا و کدنویسی اختصاصی بهره ببرید.

قیمت طراحی سایت ریسپانسیو : همه چیز برای دسکتاپ، لپ تاپ، موبایل و تبلت!

قیمت طراحی سایت ریسپانسیو (واکنش گرا) همان قیمت پایه طراحی سایت مشهد هاست می باشد و هزینه جداگانه ای ندارد زیرا در دپارتمان طراحی سایت شرکت مشهدهاست مبنای کار طراحی ریسپانسیو است.

طراحی سایت ریسپانسیو، طراحی ای است که سایت در ابعاد متفاوت نمایشگرها به درستی نشان داده شود و با دستگاه های مختلف همچون موبایل، تبلت، لپ تاپ، تلویزیون های هوشمند و… سازگار باشد.ضروری است که سایت، قالب و طرح خودش را در صفحه نمایش های بزرگ و حتی خیلی کوچک حفظ کند. هنر بهترین طراح سایت در مشهد آن است که در هنگام طراحی این مورد مهم را حتما رعایت کند.  طراحی سایت ریسپانسیو

در عصر مدرن استفاده از گوشی های هوشمند رواج پیدا کرده و بالغ بر 50 درصد کاربران با گوشی موبایل به سایت ها مراجعه می کنند و گوگل نیز برای حفظ این کاربران و جلب رضایت آنها به واکنش گرا بودن سایت ها اهمیت بسیاری می دهد.

برای کسب رتبه برتر در نتایج جستجو های گوگل لازم است اصول طراحی سایت حرفه ای خصوصا طراحی ریسپانسیو رعایت شود. در دپارتمان طراحی سایت مشهدهاست این مورد از اصول انجام کار ماست.

 راه اندازی سایت یا پیج اینستاگرام؟ کدام یک برای کسب و کار من مناسب تر است؟

در عصر کنونی مشتریان قبل از خرید محصول یا دریافت خدمات ابتدا درمورد آن به جمع آوری اطلاعات می پردازند. در دسترس ترین منبع برای کسب اطلاعات، اینترنت و فضای مجازی می باشد. بسیاری از کسب و کارها و شرکت ها برای از دست ندادن این پتانسیل و افزایش درامد شروع به فعالیت در این عرصه کرده اند، البته همگی موفق به استفاده موثر از این فضا نشده اند چرا که به صورت اصولی پیش نرفته اند.

راه اندازی سایت یا پیج اینستاگرام؟

تنها حضور در شبکه های اجتماعی مجازی کافی نیست زیرا شبکه های مجازی نقش بازاریاب را دارند و به تنهایی برای کسب و کارها کافی نیستند. وب سایت ها در نقش نمایندگی مجازی اصناف و کسب کارها هستند و باعث اعتماد سازی در بازدیدکنندگان می شوند.

می توانید با شبکه های مجازی مانند اینستاگرام بازاریابی کنید و از آن طریق کاربران را به وب سایت خود هدایت کنید تا اعتمادسازی در آن ها صورت گیرد.

با داشتن وب سایت دیگر مثل یک کسب و کار کوچک بنظر نمی رسید و پرستیژ کاری خود را حفظ می کنید. طراحی سایت باعث می شود به راحتی خدمات یا محصول خود را معرفی کنید و در 24 ساعت شبانه روز، در مسافرت و حتی پس از اتمام حیات تان درامد داشته باشید و حساب بانکی تان فعال و در حال تراکنش باشد.

اگر تعارف را کنار بگذاریم، آینده شبکه های اجتماعی در کشورمان مبهم است. همچنین هر شبکه اجتماعی در یک بازه زمانی طرفداران زیادی پیدا می کند و بعد از مدتی کنار گذاشته می شود. اگر تمام وقت و انرژی خود را در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام صرف کنید ممکن است در آینده خسارات جبران ناپذیری ببینید و لازم باشد همه چیز را از صفر شروع کنید.

ما در مشهد هاست این دغدغه صاحبان کسب و کار را به خوبی درک کرده و قادر هستیم برای شما پشتوانه ای ارزان و حرفه ای آماده نماییم. شرکت های طراحی سایت زیادی در حال فعالیت هستند، اگر به دنبال یک شرکت معتبر هستید، همین حالا می توانید از طریق شماره 05138185 با دپارتمان طراحی سایت مشهدهاست تماس بگیرید، پاسخگوی شما هستیم.

نکات مهم در سفارش طراحی سایت که به شما گفته نمی‌شود!

نکات مهمی وجود دارد که ممکن است هر شرکتی قبل از سفارش طراحی سایت آنها را به شما نگوید و بعدا برای شما دردسرساز شود :

  • ضروری است که شرکت طراحی سایت پس از انجام و تکمیل پروژه، اطلاعات ورود به ادمین سایت، پنل کاربری دامنه و هاست را به شما تحویل دهد. اطلاعات شما در پنل کاربری به عنوان خریدار و مالک سرویس ثبت شده و مالکیت دامنه، فایل ها و کدهای طراحی سایت که در هاست قرار دارند برای شماست. این به معنی عدم وابستگی شما به شرکت خاصی زمان انتقال دامنه یا هاست می‌باشد. پس از تحویل این اطلاعات توصیه می شود رمزعبور پنل خود را تغییر دهید.
  • اطلاعات سایت شما بر روی هاست قرار گرفته، سرویس هاست با دوره های مشخص شده مثلا ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یا سالانه ارائه می شوند و لازم است پس از اتمام دوره سرویس هاست خود نسبت به تمدید آن اقدام نمایید. همچنین در صورتی که قصد راه اندازی چندین وب سایت دارید می توانید جهت مدیریت یکپارچه آنها برای خرید نمایندگی هاست اقدام نمایید. در این زمینه پیشنهاد می کنیم مقاله نمایندگی هاست چیست؟ را مطالعه کنید.
  •  دامنه سایت شما هم مانند هاست نیاز به تمدید دارد با این توضیح که حداقل دوره ثبت دامنه ها یکساله می باشد بنابراین برای دامنه هم نیاز است که شما هزینه آن را حداقل یک بار در سال بپردازید.
  • طراحی سایت بدون پشتیبانی فنی معنایی ندارد، بنابراین اگر برای رفع موارد فنی سایت خود که ممکن است در آینده پیش بیاید تسلط ندارید بهتر است از شرایط پشتیبانی فنی استفاده کنید تا در مواقع لازم بتوانید از آن استفاده کنید.
  • طراحی سایت هر چقدر هم عالی و حرفه ای باشد صرفا باعث جذب مشتری می شود و آنچه که منجر می شود بازدیدکننده در سایت باقی بماند و اقدام به خرید محصول یا خدماتی کند محتوای سایت است. پس تولید محتوا ضروری است و بهتر است یک یا چند نفر را بعنوان تیم محتوای سایت خود در نظر بگیرید تا سریعتر نتیجه بگیرید.
  • برای افزایش ترافیک ورودی سایت و کسب رتبه اول در گوگل توجه به سئو سایت حائز اهمیت است.

مشهدهاست در پروژه های طراحی سایت خود را ملزم به رعایت تمامی نکته های گفته شده در بالا می داند :

  • ثبت دامنه به نام شما و تحت مالکیت خودتان
  • ارائه سرویس هاست لینوکس حرفه ای و باکیفیت در پنل کاربری شما
  • آموزش رایگان کار با ادمین سایت و ارائه پنل مدیریتی ساده به دور از پیچیدگی در انجام تنظیمات سایت
  • پشتیبانی فنی در دسترس و همراه شما، ارتباط از طریق تیکت و تلفن به مدت یکسال و قابل تمدید
  • امکان سفارش خدمات سئو (SEO) و تولید محتوای هدفمند، متناسب با معرفی خدمات و محصولات وب سایت شما در فضای مجازی

وب سایت یک سرمایه گذاری به صرفه است دیگر نگران آینده کسب و کار خود نباشید. هر شرایطی پیش بیاید، با کرونا بی کرونا ، وب سایت شما همراه شماست!

با مراحل درخواست طراحی سایت در مشهدهاست آشنا شوید

دپارتمان طراحی سایت مشهدهاست تلاش دارد دقیقا منطبق با علایق شما و همان طرحی که دوست دارید وب سایت شما را طراحی نماید. از بابت انجام قابلیت ها و امکانات تخصصی و مورد نیاز طراحی سایت نگران نباشید چرا که دپارتمان طراحی سایت مشهدهاست از متخصصین برنامه نویسی و طراحان سایت باتجربه تشکیل شده است.

طبق برنامه کاری، ما شما را گام به گام از روند طراحی سایت مطلع می کنیم.

1) ابتدا مشاوره رایگان ارائه می شود و در صورت نیاز جلسه حضوری با شما هماهنگ می شود.

2) در این مرحله به تحلیل دقیق نیاز های شما و شناسایی سلیقه مشتری پرداخته می شود. برای شناسایی سلیقه شما میتوانید از طریق معرفی سایت های مورد علاقه تان به ما کمک کنید تا طراحی سایت اختصاصی شما به بهترین شکل پیاده سازی شود.

3) پس از اعلام هزینه پروژه طراحی سایت و توافق طرفین بر اساس شیوه و زمان پرداخت،قرارداد طراحی سایت منعقد شده و مشهد هاست پایبند به تعهدات خود می شود و از همین لحظه طراحی سایت شما آغاز می گردد.

4) پس از آماده سازی وب سایت در موعد مقرر به شما نمایش داده می شود و می توانید آن را بررسی نموده و در صورتی که موردنظر شما واقع شد سایت را تحویل گرفته و تایید حسن انجام کار را به ما اعلام نمایید.

5) پس از تحویل سایت، آموزش ادمین سایت به شما داده می‌شود. در این مرحله میتوانید محصولات، مقالات و اطلاعات مورد نظرتان را در سایت بارگذاری کنید و آن را توسعه دهید . با در اختیار داشتن پنل مدیریتی با کاربری آسان به راحتی قادر هستید سایت تان را مدیریت نمایید.

6) در ادامه مسیر با پشتیبانی فنی یکساله همچنان همراه تان خواهیم بود 🙂

خدمات سئو و تولید محتوا در مشهد هاست

تولید محتوا بستری مستعد برای ایستادن در صدر رتبه های گوگل را برای شما به ارمغان خواهد آورد. زمانی که سایت در حال طراحی است همواره میبایست به موتورهای جستجو توجه شده و اصول سئو در طراحی سایت در نظر گرفته شود . طراحی سازگار با موتورهای جستجو منجر به ترافیک ورودی بالاتر و بازدید بیشتر می گردد.

با رعایت اصول سئو و تولید محتوای جذاب میتوان در نتایج گوگل به صورت هدفمند با کلمه کلیدی مورد نظر خود رتبه کسب کرد. همین موضوع می تواند منجر به افزایش خریداران محصول و خدمات و در نهایت افزایش فروش سایت گردد. ما برای ارائه این خدمات آماده همکاری با شما هستیم.

سخن نهایی

نکته قابل توجه در شرکت مشهدهاست انسجام و یکپارچگی در ارائه خدمات مورد نیاز یک سایت تازه راه اندازی شده است.

اگر وب سایت شما در آینده نیاز به امکانات خاص و سفارشی مانند : هاست اختصاصی و یا هاست پربازدید ، سامانه پیام کوتاه جهت ارتباط با مشتریان و ارسال پیامک های پیگیری سفارش خرید، تبادلات و پرداخت ارزی در عرصه جهانی ، ثبت دامنه با پسوندهای متعدد ، سرویس ایمیل شرکتی و… پیدا کند، ما شما را در این زمینه ها می توانیم همراهی کنیم.

طراحی سایت ارزان در مشهد و ارائه وب سایت با امنیت بالا و کاربری حرفه ای کار ماست…

همین حالا برای مشاوره رایگان تماس بگیرید

38185 – 051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط