نحوه تنظیم پاسخگویی خودکار ایمیل در دایرکت ادمین

با قابلیت پاسخگویی خودکار ایمیل در دایرکت ادمین، می توانید یک منشی ایمیلی و پاسخگوی خودکار رایگان داشته باشید. Auto Responder یک پیام ایمیلی خودکار است که با تنظیم شدنش میتوان آن را برای همه فرستندگان ایمیل ارسال کرد. ما در این آموزش نحوه تنظیم پاسخگویی خودکار ایمیل در دایرکت ادمین را به شما نشان خواهیم داد.

پیش نیازها

نحوه تنظیم پاسخگویی خودکار ایمیل در دایرکت ادمین

1) ابتدا وارد هاست دایرکت ادمین شوید.

ورود به دایرکت ادمین

2) در بخش Email Managment بر روی گزینه AutoResponder کلیک کنید.

گزینه AutoResponder در دایرکت ادمین

3) در این صفحه لیستی از پیام های خودکار که قبلا ساخته شده را می توانید مشاهده کنید. اگر هنوز ایمیل خودکار ایجاد نشده باشد این بخش خالی نشان داده می شود. برای ساخت ایمیل خودکار جدید، مطابق تصویر بر روی دکمه Create AutoResponder کلیک کنید.

ساخت پاسخگویی خودکار ایمیل در دایرکت ادمین

4) در این بخش با چند گزینه مواجه خواهید شد که در ادامه هر کدام را به شما توضیح خواهیم داد :

  • Responder address : آدرس ایمیل پاسخ دهنده، در این بخش آدرس ایمیلی که میخواهید از طریق آن پاسخگویی خودکار ایمیل در دایرکت ادمین انجام شود، وارد کنید.

  • Subject prefix : پیشوند عنوان پیام، به عنوان مثال اگر در این بخش عبارت “مشهدهاست” را تعیین کنید، هر بار که ایمیلی ارسال می شود در کنار عنوان و موضوع نامه، عبارت مشهدهاست هم دیده خواهد شد. این گزینه به صورت پیش فرض روی گزینه autoreply قرار داده شده است.

  • Content type : نوع محتوای ایمیل، در این بخش نوع محتوایی که قصد دارید در ایمیل ارسال شود را مشخص می کنید که می تواند به صورت متنی یا HTML باشد.

  • Reply Frequency : دوره تناوب تکرار ایمیل، در این بخش میتوانید تعیین کنید که ایمیل هر چند وقت یکبار ارسال شود، در واقع بعد از ارسال یک ایمیل خودکار، حداقل چقدر زمان باید بگذرد تا ایمیل بعدی ارسال شود. به عنوان مثال : روزی یکبار ، هر ساعت و …

  • Responder message : متنی که قصد دارید در ایمیل خودکار برای فرستنده ارسال شود را در این بخش وارد کنید.

  • Send a CC to : با فعال کردن تیک این گزینه، هر بار که ایمیلی به صورت خودکار ارسال می شود می توانید تعیین کنید که یک نسخه از آن ایمیل به ایمیل شخصی شما هم ارسال شود.
تنظیمات AutoResponder در دایرکت ادمین

5) در نهایت برای ذخیره تنظیمات بر روی دکمه Save کنید.


در این مقاله نحوه تنظیم پاسخگویی خودکار ایمیل در دایرکت ادمین آموزش داده شد. مشهدهاست سرویس هاست لینوکس حرفه ای خود را به همراه کنترل پنل DirectAdmin در بهترین و با کیفیت ترین دیتاسنترهای ایران و اروپا میزبانی می کند تا کاربران نهایت سرعت و پایداری را با قیمت مناسب تجربه نمایند.

برای خرید هاست دایرکت ادمین و دریافت مشاوره رایگان می توانید با دپارتمان فروش ما تماس حاصل نمایید. بی صبرانه منتظر شنیدن صدای شما هستیم 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط