آموزش ساخت اکانت ایمیل در پلسک

انتخاب آموزش ساخت اکانت ایمیل در پلسک

شما به عنوان یک کاربر حرفه ای، باید بتوانید با ساخت اکانت ایمیل در پلسک نسبت به مدیریت و ارسال ایمیل ها از دامنه خود اقدام نمایید.

در این مقاله به شما نحوه ساخت اکانت ایمیل در پلسک را نشان خواهیم داد.

پیش نیازها

هاستی که کنترل پنل آن پلسک باشد.

نام کاربری و رمز عبور ورود به پلسک.

نحوه ساخت اکانت ایمیل در پلسک

1) ابتدا وارد هاست پلسک شوید.

ورود به پلسک

2) از سمت چپ بر رروی منوی Mail کلیک کنید.

ایجاد اکانت ایمیل در plesk

3) دکمه Create Email Address را انتخاب کنید.

نحوه ساخت اکانت ایمیل در پلسک

4) در صفحه Create Email Address فیلدها را مطابق زیر تکمیل کنید :

Email address : یک نام برای اکانت ایمیل وارد کنید.

Can be used to log in to Plesk : اگر می‌خواهید این اکانت ایمیل بتواند وارد Plesk شده و بتواند تنظیمات اکانت ایمیل را به‌روزرسانی کند، تیک این گزینه را فعال کنید.

External email address : اگر دسترسی به اکانت ایمیل اصلی خود را از دست دادید، آدرس ایمیل دیگری را در این فیلد وارد کنید تا بعدا امکان ریست رمز عبور خود را داشته باشید.

Password : در این فیلد رمز عبور اکانت ایمیل را تایپ کنید. رمز عبور شما باید حروف شامل حروف و اعداد باشد، به این معنی که باید ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک، ارقام و کاراکترهای خاص باشد.

Confirm password : رمز عبور را مجددا وارد کنید.

Generate : اگر دوست دارید می توانید از دکمه «Generate» استفاده کنید، تا سیستم برای شما یک رمز عبور تصادفی ایجاد کند. رمز عبور تصادفی به طور خودکار در بخش رمز عبور و تأیید رمز عبور قرار داده می‌شود.

Show : برای نمایش رمز عبور کلیک کنید.

Mailbox : حجم صندوق پستی ایمیل را در این گزینه می توانید تعیین کنید. اندازه پیش فرض (5 گیگابایت) است. اگر می خواهید اندازه صندوق پستی را به صورت دستی تعیین کنید، گزینه Another size را انتخاب کرده و سپس اندازه صندوق پستی را وارد کنید. اندازه ای که وارد می کنید نباید بزرگتر از اندازه پیش فرض باشد.

Description in Plesk : این فیلد اختیاری است. در صورت تمایل می توانید این قسمت را با توضیحات پر کنید یا اگر دوست ندارید آن را خالی بگذارید.

آموزش ایجاد اکانت ایمیل در هاست ویندوزی پلسک

5) در نهایت برای ساخت اکانت ایمیل در پلسک بر روی دکمه OK کلیک کنید.


در این مقاله نحوه ساخت اکانت ایمیل در پلسک آموزش داده شد. اگر هنوز مشکلی دارید، می توانید از سه کانال ارتباطی : سیستم تیکتینگ، چت آنلاین و مرکز تماس به شماره 05138185 با تیم پشتیبانی فنی مشهدهاست در ارتباط باشید.

هاست ویندوز مشهدهاست در بهترین و با کیفیت ترین دیتاسنترهای ایران و اروپا با استفاده از حافظه فوق پرسرعت NVMe ، کنترل پنل قدرتمند Plesk و مبتنی بر آخرین نسخه های سیستم عامل ویندوز سرور 2019 و 2016 ، 2014، 2012 مناسب برای انواع سایت های نوشته شده بر پایه ASP.Net و نسخه های دیتابیس 2019 و 2016 SQL Server ارائه می شوند.

برای خرید هاست ویندوز پلسک و دریافت مشاوره رایگان می توانید با دپارتمان فروش ما تماس حاصل نمایید. بی صبرانه منتظر شنیدن صدای شما هستیم 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط