مشاهده گزارش استفاده از فضا و ترافیک در پلسک

ابزار Statistics به شما اجازه می دهد تا نسبت به مشاهده گزارش استفاده از فضا و ترافیک در پلسک اقدام نمایید. با استفاده از این بخش می توانید میزان استفاده از ترافیک و فضای مصرفی در ماه جاری و همچنین کل ترافیک استفاده شده را مشاهده کنید. اگر که به صورت دوره ای نسبت به بررسی میزان فضا و ترافیک مصرفی در پلسک اقدام کنید، می توانید قبل از به اتمام رسیدن ترافیک هاست، از قطع شدن وب سایت خود جلوگیری کنید. در این مقاله ما نحوه مشاهده گزارش استفاده از فضا و ترافیک در پلسک با ابزار Statistics را به شما آموزش خواهیم داد.

پیش نیازها

هاستی که کنترل پنل آن پلسک باشد.

نام کاربری و رمز عبور ورود به پلسک.

نحوه مشاهده گزارش استفاده از فضا و ترافیک در پلسک

1) ابتدا وارد هاست پلسک شوید.

ورود به پلسک

2) ابتدا از منوی کناری بر روی گزینه Statistics کلیک کنید.

3) این صفحه به دو بخش Disk Space و Traffic تقسیم می‌شود که به ترتیب آمار مصرف فضا و آمار مصرف ترافیک ماهیانه را نمایش می دهد.

مشاهده گزارش استفاده از فضا و ترافیک در پلسک

گزارش میزان استفاده از فضا در پلسک

شما می توانید در بخش Disk Space، با مشاهده نمودارهای گرافیکی، گزارش بخش هایی که از فضای هاست استفاده کرده اند همچون فایل‌ها (Web)، ایمیل، دیتایبس، بکاپ‌، لاگ ها و فایل های FTP را به تفکیک مشاهده کنید. همچنین از طریق File Manager حجم کلیه فایل‌ها برابر هر کدام از آنها درج شده و برای مشاهده فضای مصرفی هر پوشه، کافیست آن پوشه را انتخاب کرده و با انتخاب گزینه More > Calculate Size حجم مصرفی آن را مشاهده کنید.

گزارش میزان استفاده از فضا در پلسک

گزارش میزان استفاده از ترافیک در پلسک

در بخش Traffic می توانید ترافیک مصرفی ماهانه هاست خود را مشاهده کنید. در این بخش اطلاعات مختلفی همچون : بازدیدهای وبسایت (از طریق پروتکل‌های http و https)، ترافیک ارسال و دریافت ایمیل از طریق پروتکل‌های IMAP/SMTP/POP3 را می توانید به تفکیک مشاهده کنید.

گزارش میزان استفاده از ترافیک در پلسک

اگر به غیر از گزارش استفاده از فضا و ترافیک در پلسک، میخواهید اطلاعات و آمار بیشتری از هاست خود کسب کنید، می توانید از دو بخش Data Transfer Statistics و Web Statistics که در پایین همین صفحه در اختیار شما قرار داده شده استفاده کنید.

Data Transfer Statistics

در این مقاله نحوه مشاهده گزارش استفاده از فضا و ترافیک در پلسک آموزش داده شد. هاست ویندوز مشهدهاست در بهترین و با کیفیت ترین دیتاسنترهای ایران و اروپا با استفاده از حافظه فوق پرسرعت NVMe ، کنترل پنل قدرتمند Plesk و مبتنی بر آخرین نسخه های سیستم عامل ویندوز سرور 2019 و 2016 ، 2014، 2012 مناسب برای انواع سایت های نوشته شده بر پایه ASP.Net و نسخه های دیتابیس 2019 و 2016 SQL Server ارائه می شوند.

برای خرید هاست ویندوز پلسک و دریافت مشاوره رایگان می توانید با دپارتمان فروش ما تماس حاصل نمایید. بی صبرانه منتظر شنیدن صدای شما هستیم 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط