مشاهده آمار بازدید سایت در پلسک با ابزار Web Statistics

با استفاده از ابزار Web Statistics امکان مشاهده آمار بازدید سایت در پلسک برای کاربران فراهم شده است. شما با استفاده از این ابزار می توانید اطلاعات کاربردی در مورد بازدیدهای اخیر سایت خود به دست آورید و با بررسی و آنالیز آنها متوجه شوید کدام مطالب شما بیشتر موردپسند کاربران قرار گرفته و آنها را بهینه تر کنید. در این مقاله ما نحوه آمار بازدید سایت در پلسک با ابزار Web Statistics را به شما آموزش خواهیم داد.

پیش نیازها

هاستی که کنترل پنل آن پلسک باشد.

نام کاربری و رمز عبور ورود به پلسک.

نحوه مشاهده آمار بازدید سایت در پلسک

1) ابتدا وارد هاست پلسک شوید.

ورود به پلسک

2) ابتدا باید امکان مشاهده آمار بازدید سایت در پلسک را فعال کنید، برای انجام این کار از منوی کناری بر روی گزینه Websites & Domains و سپس بر روی Hosting Settings کلیک کنید.

گزینه Hosting Settings در پلسک

3) سپس در گزینه Web Statistics، می توانید نرم افزاری که می خواهید با آن گزارش ها و آمار سایت خود را مشاهده کنید، از بین AWStats و Webalizer یکی را انتخاب نمایید. سپس بر روی دکمه OK کلیک کنید.

انتخاب نرم افزار آمار بازدید سایت در کنترل پنل Plesk

4) حالا برای مشاهده آمار سایت در پلسک، از منوی کناری بر روی گزینه Websites & Domains و سپس بر روی Web Statistics کلیک کنید.

مشاهده آمار بازدید سایت در پلسک با ابزارWeb Statistics

توجه : اگر پس از انجام مراحل بالا، هیچ آماری در این بخش مشاهده نکردید، به احتمال زیاد برای دامنه موردنظر هنوز دیتایی ایجاد نشده است. درواقع یا دامنه اخیرا ایجاد شده است یا قابلیت Web Statistics به تازگی فعال شده است. در هر صورت بعد از گذشت 24 مراحل گفته شده را مجدد انجام دهید. اگر باز هم هیچ آماری به شما نمایش داده نمی شود، با بخش پشتیبانی فنی شرکت هاستینگ خود ارتباط برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند.


در این مقاله نحوه مشاهده آمار بازدید سایت در پلسک آموزش داده شد. هاست ویندوز مشهدهاست در بهترین و با کیفیت ترین دیتاسنترهای ایران و اروپا با استفاده از حافظه فوق پرسرعت NVMe ، کنترل پنل قدرتمند Plesk و مبتنی بر آخرین نسخه های سیستم عامل ویندوز سرور 2019 و 2016 ، 2014، 2012 مناسب برای انواع سایت های نوشته شده بر پایه ASP.Net و نسخه های دیتابیس 2019 و 2016 SQL Server ارائه می شوند.

برای خرید هاست ویندوز پلسک و دریافت مشاوره رایگان می توانید با دپارتمان فروش ما تماس حاصل نمایید. بی صبرانه منتظر شنیدن صدای شما هستیم 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط