آموزش ایجاد کرون جاب در دایرکت ادمین

آموزش ایجاد کرون جاب در دایرکت ادمین

Cron jobها دستورات سیستمی هستند که می توانند برنامه ریزی شوند. با ایجاد کرون جاب در دایرکت ادمین می توانید برای مثال هر دوشنبه صبح یک مقدار «hi» به یک فایل متنی اضافه کنید! با یک بار تنظیم آن دیگر نیاز به انجام کارهای تکراری نخواهید داشت و سیستم به جای شما کارها را انجام می دهد.

مقادیری که می توانید با ایجاد کرون جاب در دایرکت ادمین تنظیم کنید عبارتند از : دقیقه، ساعت، روز، ماه. با قرار دادن ستاره (*) در کادر مربوطه می توان تنظیم آن فیلد به خصوص را نادیده گرفت.

ما در این آموزش نحوه ایجاد کرون جاب در دایرکت ادمین را به شما نشان خواهیم داد.

پیش نیازها

نحوه ایجاد کرون جاب در دایرکت ادمین

1) ابتدا وارد هاست دایرکت ادمین شوید.

2) در بخش Advanced Features بر روی گزینه Cron Jobs کلیک کنید.

بخش cron jobs در دایرکت ادمین

3) از سمت راست بر روی دکمه Create Cron Job کلیک کنید.

ایجاد کرون جاب در دایرکت ادمین

4) حال می توانید دستور کرون جاب و زمان اجرای آن را تنظیم کنید.

آموزش ساختن کرون جاب (Cron Jobs) در دایرکت ادمین

در این مقاله نحوه ساخت دیتابیس در دایرکت ادمین آموزش داده شد. اگر هنوز مشکلی دارید، می توانید از سه کانال ارتباطی : سیستم تیکتینگ، چت آنلاین و مرکز تماس به شماره 05138185 با تیم پشتیبانی فنی مشهدهاست در ارتباط باشید.

مشهدهاست سرویس هاست لینوکس حرفه ای خود را به همراه کنترل پنل DirectAdmin در بهترین و با کیفیت ترین دیتاسنترهای ایران و اروپا میزبانی می کند تا کاربران نهایت سرعت و پایداری را با قیمت مناسب تجربه نمایند.

برای خرید هاست دایرکت ادمین و دریافت مشاوره رایگان می توانید با دپارتمان فروش ما تماس حاصل نمایید. بی صبرانه منتظر شنیدن صدای شما هستیم 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط