آموزش تغییر رمز عبور پلسک

آموزش تغییر رمز عبور پلسک

یکی از اقدامات امنیتی مهم که باید به صورت دوره ای انجام دهید، تغییر رمز عبور پلسک است. به روزرسانی پسوردها چند ثانیه بیشتر طول نخواهد کشید، اما می تواند شما را به خوبی در برابر خطرات امنیتی محافظت کند.

در این مقاله به شما نحوه تغییر رمز عبور پلسک را نشان خواهیم داد.

پیش نیازها

هاستی که کنترل پنل آن پلسک باشد.

نام کاربری و رمز عبور ورود به پلسک.

نحوه تغییر رمز عبور پلسک

1) ابتدا وارد هاست پلسک شوید.

ورود به پلسک

2) بر روی نام کاربری خود در سمت راست بخش بالایی داشبورد Plesk کلیک کرده و از منوی کشویی گزینه Edit Profile را انتخاب کنید.

تغییر پسورد در کنترل پنل plesk

3) در صفحه My Profile، تب General را انتخاب کرده و سپس در بخش Plesk Preferences می توانید نسبت به تغییر رمز عبور پلسک اقدام کنید.

4) زیر نام کاربری، در فیلد password رمز عبور دلخواه خود را وارد کنید. همچنین اگر می خواهید رمز عبور تصادفی ایجاد کنید، می توانید روی دکمه Generate کلیک کنید.

5) پس از تایید رمز عبور در فیلد Confirm password، روی دکمه OK کلیک کنید.

نحوه تغییر رمز عبور پلسک

نحوه تغییر اطلاعات تماس در پلسک

1) بر روی نام کاربری خود در سمت راست بخش بالایی داشبورد Plesk کلیک کرده و از منوی کشویی گزینه Edit Profile را انتخاب کنید.

ویرایش پروفایل در پلسک

2) تب Contact Details را انتخاب کنید.

تغییر اطلاعات تماس در پلسک

3) حالا می توانید اطلاعات تماس خود را در پلسک به روز رسانی های نمایید.


در این مقاله نحوه تغییر رمز عبور پلسک آموزش داده شد. اگر هنوز مشکلی دارید، می توانید از سه کانال ارتباطی : سیستم تیکتینگ، چت آنلاین و مرکز تماس به شماره 05138185 با تیم پشتیبانی فنی مشهدهاست در ارتباط باشید.

هاست ویندوز مشهدهاست در بهترین و با کیفیت ترین دیتاسنترهای ایران و اروپا با استفاده از حافظه فوق پرسرعت NVMe ، کنترل پنل قدرتمند Plesk و مبتنی بر آخرین نسخه های سیستم عامل ویندوز سرور 2019 و 2016 ، 2014، 2012 مناسب برای انواع سایت های نوشته شده بر پایه ASP.Net و نسخه های دیتابیس 2019 و 2016 SQL Server ارائه می شوند.

برای خرید هاست ویندوز پلسک و دریافت مشاوره رایگان می توانید با دپارتمان فروش ما تماس حاصل نمایید. بی صبرانه منتظر شنیدن صدای شما هستیم 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط