آموزش تغییر رمز عبور دایرکت ادمین

آموزش تغییر رمز عبور دایرکت ادمین

یکی از اقدامات امنیتی مهم که باید به صورت دوره ای انجام دهید، تغییر رمز عبور دایرکت ادمین است. به روزرسانی پسوردها چند ثانیه بیشتر طول نخواهد کشید، اما می تواند شما را به خوبی در برابر خطرات امنیتی محافظت کند.

ما در این آموزش نحوه تغییر رمز عبور دایرکت ادمین را به شما نشان خواهیم داد.

پیش نیازها

نحوه تغییر رمز عبور دایرکت ادمین

1) ابتدا وارد هاست دایرکت ادمین شوید.

ورود به دایرکت ادمین

2) روی پروفایل کاربری خود از سمت راست بالای کنترل پنل DirectAdmin کلیک کرده و سپس گزینه Password را انتخاب کنید.

تغییر رمز دایرکت ادمین

3) رمز عبور فعلی خود را در قسمت Current DirectAdmin Password وارد کرده و سپس در قسمت Enter new password رمز عبور جدید خود را وارد کنید.

توجه: رمز عبوری که وارد می کنید باید شامل حروف کوچک و بزرگ باشد.

تغییر رمز عبور دایرکت ادمین

4) در زیر کادر رمز عبور جدید، گزینه هایی را مشاهده می کنید که می توانید با فعال کردن تیک هر گزینه رمز عبور هر کدام را تغییر دهید.در نهایت بر روی دکمه SUBMIT کلیک کنید.

تغییر پسورد دایرکت ادمین

5) یک پیغام تأیید “Password Changed” نمایش داده می شود که نشان می دهد رمز عبور خود را با موفقیت در DirectAdmin تغییر داده اید.


در این مقاله نحوه تغییر رمز عبور دایرکت ادمین آموزش داده شد. اگر هنوز مشکلی دارید، می توانید از سه کانال ارتباطی : سیستم تیکتینگ، چت آنلاین و مرکز تماس به شماره 05138185 با تیم پشتیبانی فنی مشهدهاست در ارتباط باشید.

مشهدهاست سرویس هاست لینوکس حرفه ای خود را به همراه کنترل پنل DirectAdmin در بهترین و با کیفیت ترین دیتاسنترهای ایران و اروپا میزبانی می کند تا کاربران نهایت سرعت و پایداری را با قیمت مناسب تجربه نمایند.

برای خرید هاست دایرکت ادمین و دریافت مشاوره رایگان می توانید با دپارتمان فروش ما تماس حاصل نمایید. بی صبرانه منتظر شنیدن صدای شما هستیم 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط