آموزش دسترسی و ورود به وب میل در پلسک

آموزش دسترسی و ورود به وب میل در پلسک

حتما شما با ما هم عقیده هستید که برای ارسال و مدیریت ایمیل، استفاده از وب میل در پلسک می تواند گزیده ایده آلی باشد چرا که دسترسی به ایمیل ها در پنلی با رابط کاربری مناسب راحت تر است. اگر قرار باشد بررسی ایمیل ها در پنل دیگری با استفاده از حساب کاربری متفاوتی انجام شود، زمان ارزشمند زیادی از ما خواهد گرفت.

در این مقاله به شما نحوه ورود به وب میل در پلسک را نشان خواهیم داد.

پیش نیازها

هاستی که کنترل پنل آن پلسک باشد.

نام کاربری و رمز عبور ورود به پلسک.

نحوه ورود به وب میل در پلسک

1) ابتدا وارد هاست پلسک شوید.

ورود به پلسک

2) از منوی کناری بر روی گزینه Mail کلیک کنید.

نحوه لاگین به وبمیل از طریق کنترل پنل پلسک

3) در صفحه Mail، اکانتی که می خواهید از ایمیل آن استفاده کنید را پیدا کرده و سپس مطابق تصویر زیر بر روی آیکون webmail کلیک کنید.

ورود به وب میل در پلسک

4) در صفحه ورود به وب میل، نام کاربری و رمز عبور اکانت ایمیل خود را وارد کنید. این اطلاعات زمان خرید هاست برای شما ایمیل شده است. زمان ورود به وب میل برای فیلد Username باید کل آدرس ایمیل را تایپ کنید. تایپ نام کاربری تنها قابل قبول نیست.

لاگین به Webmail هاست ویندوز Plesk

5) پس از ورود اطلاعات کاربری، با کلیک بر روی دکمه Login می توانید وارد شوید. صندوق پستی ایمیل شما از طریق وب میل قابل دسترس است.


در این مقاله نحوه ورود به وب میل در پلسک آموزش داده شد. اگر هنوز مشکلی دارید، می توانید از سه کانال ارتباطی : سیستم تیکتینگ، چت آنلاین و مرکز تماس به شماره 05138185 با تیم پشتیبانی فنی مشهدهاست در ارتباط باشید.

هاست ویندوز مشهدهاست در بهترین و با کیفیت ترین دیتاسنترهای ایران و اروپا با استفاده از حافظه فوق پرسرعت NVMe ، کنترل پنل قدرتمند Plesk و مبتنی بر آخرین نسخه های سیستم عامل ویندوز سرور 2019 و 2016 ، 2014، 2012 مناسب برای انواع سایت های نوشته شده بر پایه ASP.Net و نسخه های دیتابیس 2019 و 2016 SQL Server ارائه می شوند.

برای خرید هاست ویندوز پلسک و دریافت مشاوره رایگان می توانید با دپارتمان فروش ما تماس حاصل نمایید. بی صبرانه منتظر شنیدن صدای شما هستیم 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط