آموزش ساخت اکانت ftp در سی پنل

آموزش ساخت اکانت ftp در سی پنل

گاهی اوقات نیاز داریم تا فایل ها را از سیستم شخصی به هاست انتقال دهیم اما اگر حجم این فایل ها بالا باشد با دردسرهای زیادی روبرو خواهیم شد. در این مواقع اگر نحوه ساخت اکانت ftp در سی پنل را بلد باشید بسیار کاربردی خواهد بود.

پیش نیازها :

هاستی که کنترل پنل آن سی پنل باشد.

نام کاربری و رمز عبور ورود به سی پنل.

نحوه ساخت اکانت ftp در سی پنل

1) وارد سی پنل شوید

ورود به سی پنل

2) در بخش Files بر روی گزینه FTP Accounts کلیک کنید.

ایجاد اکانت FTP در سی پنل

3) زیر بخش Add FTP Account، برای اکانت FTP خود یک نام کاربری و رمز عبور وارد کنید. برای تعیین محل ذخیره سازی فایل ها، در صورت تمایل می توانید از پوشه پیش فرض استفاده کنید یا یک پوشه مشخص را خودتان تعیین کنید.

در بخش Quota، می تواند مشخص کنید کاربر تا چه میزان از فضای هاست را می تواند استفاده کند (اشغال کند). مقدار فضای ذخیره سازی را بر حسب مگابایت (MB) وارد کنید یا پیش فرض بر روی Unlimited بگذارید تا بدون محدودیت امکان انتقال فایل ها وجود داشته باشد. پس از انجام تنظیمات، برای ساخت اکانت ftp در سی پنل بر روی دکمه Create FTP Account کلیک کنید.

اتصال با ftp در سی پنل

4) اکانت FTP ایجاد و اضافه می شود. یک تایید سبز رنگ هم زیر دکمه به شما نمایش داده می شود.

ساخت اکانت ftp در سی پنل

5) پس از ساخت اکانت در صفحه اصلی FTP Accounts، می توانید اکانت های کاربری FTP را مشاهده کرده و تغییراتی در آن اعمال کنید.

مدیریت اکانت اف تی پی سی پنل

در این مقاله نحوه ساخت اکانت ftp در سی پنل آموزش داده شد. با انجام تنظیماتی این بخش می توانید از دسترسی کاربرانی که نیاز به استفاده از این روش دارند اطمینان حاصل کنید و واقعا افرادی به اکانت های FTP دسترسی داشته باشند که به آن نیاز دارند.

مشهدهاست امکان استفاده از سرویس های متنوع هاست اشتراکی همراه با کنترل پنل cPanel را برای تمام کاربرانی که نیاز به هاست لینوکس دارند فراهم کرده است. برای شروع همین امروز با تیم فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط