آموزش تغییر رمز عبور سی پنل

آموزش تغییر رمز عبور سی پنل

در صورتی که برای امن نگه داشتن وب سایت خود موارد امنیتی مشخصی را رعایت نمی کنید، می توان گفت واقعا در معرض خطر هستید! در بعضی از این موارد شما باید نحوه تغییر رمز عبور سی پنل خود را بدانید. انجام این کار ساده است و به راحتی انجام می شود. پس حتما برنامه های خود را طوری تنظیم کنید که بتوانید به صورت دوره ای آن را انجام دهید تا بعدها گرفتار مشکلات و دردسرهای امنیتی نشوید.

ما در این آموزش نحوه تغییر رمز عبور سی پنل را به شما نشان می دهیم. تا انتها با ما همراه باشید.

پیش نیازها

  • هاستی که کنترل پنل آن سی پنل باشد.
  • نام کاربری و رمز عبور ورود به سی پنل.

نحوه تغییر رمز عبور سی پنل

1) وارد هاست سی پنل خود شوید.

ورود به سی پنل

2) بر روی نام کاربری خود در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

تغییر رمز هاست سی پنل

3) از منوی کشویی بر روی Password & Security کلیک کنید.

تغییر رمز عبور هاست در سی پنل

4) رمز عبور فعلی خود را در قسمت Old Password وارد کنید. سپس رمز عبور جدید خود را در قسمت New Password و New Password (Again) وارد کنید. پس از تکمیل فیلدها، بر روی Change your password now کلیک کنید!

آموزش تغییر پسورد هاست سی پنل Cpanel

5) تغییر رمز عبور سی پنل انجام شد و سیستم شما را به صفحه لاگین هدایت می‌کند، جایی که می‌توانید برای به‌روزرسانی اطلاعات سی پنل خود شامل نام کاربری و رمز عبور دوباره وارد شوید. رمز عبور جدید را وارد کنید.

تغییر رمز عبور سی پنل

در این آموزش نحوه تغییر رمز عبور سی پنل توضیح داده شد. رعایت موارد امنیتی و به روزرسانی مداوم و منظم رمز عبور، شما را تا حد زیادی در برابر خطرات امنیتی ایمن نگه می دارد.

مشهدهاست امکان استفاده از کنترل پنل cPanel را در سرویس های متنوع میزبانی خود مانند: هاست لینوکس پرسرعت، سرور مجازی و سرور اختصاصی ایران و خارج کشور فراهم نموده است. برای راه اندازی سرور سی پنل موردنظر خود با تیم فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط