آموزش تغییر تم سی پنل

آموزش تغییر تم سی پنل

ممکن است پس از مدتی از ظاهر کنترل پنل خودتان خسته شوید و بخواهید با حال و هوای متفاوتی با آن کار کنید، در این صورت نیاز دارید تا نسبت به تغییر تم سی پنل اقدام کنید.

البته این موضوع شاید برای شما کار بی اهمیتی به نظر برسد اما هستند بعضی از کاربران که به دنبال گزینه ای در Cpanel با ظاهر قدیمی می گردند، وقتی آن را پیدا نمی کنند به ما تیکت ارسال می کنند! به همین دلیل تصمیم گرفتیم برای راحتی و تسریع در انجام کار مقاله ای را برای این دسته از کاربران آماده کنیم.

باید گفت تغییر تم سی پنل یا سایر کنترل پنل ها برای عملکرد وب سایت یا برنامه شما مضر یا ضروری نیست، اما می تواند بر نحوه استفاده شما از کنترل پنل تأثیر بگذارد. در نهایت اگر نمی دانید چگونه باید ظاهر Cpanel خود را تغییر دهید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید…

پیش نیازها

هاستی که کنترل پنل آن سی پنل باشد.

نام کاربری و رمز عبور ورود به سی پنل.

نحوه تغییر تم سی پنل

1) وارد هاست سی پنل خود شوید.

ورود به هاست سی پنل

2) در سمت راست صفحه بخش General Information، مطابق تصویر بر روی منوی کشویی که در زیر گزینه Theme قرار دارد کلیک کنید.

آموزش تغییر Theme سی پنل

3) تم مورنظر خود را که می‌خواهید به آن تغییر دهید انتخاب کنید. در این آموزش، تم پیش فرض Paper Lantern است و می خواهیم به Jupiter تغییر دهیم.

نحوه تغییر تم پیش فرض سی پنل

4) در این مرحله باید تم سی پنل شما با موفقیت تغیبر پیدا کرده باشد. در تصویر زیر می توانید تفاوت بین تم های Paper Lantern و Jupiter سی پنل را مشاهده کنید.

تم Paper Lantern در سی پنل
تم Jupiter در سی پنل

5) هر زمان تمایل داشتید می توانید بین دو تم موجود سوئیچ نمایید و ظاهر سی پنل خود را تغییر دهید.


تغییر تم سی پنل صرفاً برای بهبود تجربه کاربری شما زمان کار با این کنترل پنل محبوب انجام می شود. دانستن نحوه انجام این کار روی مدیریت سرور تأثیر نمی گذارد، اما می تواند باعث جذابیت بیشتر آن شود.

مشهدهاست امکان استفاده از کنترل پنل cPanel را در سرویس های متنوع میزبانی خود مانند: هاست لینوکس پرسرعت، سرور مجازی و سرور اختصاصی ایران و خارج کشور فراهم نموده است. برای راه اندازی سرور سی پنل موردنظر خود با تیم فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط