معرفی دپارتمان حمایت از حقوق مشتریان | آشنایی با اهداف، وظایف و ماموریت ها

دپارتمان حمایت از حقوق مشتریان

شرکت مشهدهاست از ابتدای سال 1401 به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات خود، اقدام به تاسیس و ایجاد “دپارتمان حمایت از حقوق مشتریان نموده است. این دپارتمان به عنوان نماینده مشتریان عمل کرده و بر تمامی مراحل ارائه خدمات به مشتری نظارت دارد.

هم اکنون دپارتمان حمایت از حقوق مشتریان، با هدف بررسی شکایات مشتری و حمایت از حقوق ایشان، به عنوان یکی از واحدهای مهم و فعال شرکت مشهدهاست انجام وظیفه می نماید.

در ادامه، به معرفی دپارتمان حمایت از حقوق مشتریان می پردازیم و از اهداف، وظایف و ماموریت های این دپارتمان صحبت خواهیم کرد. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید…

دپارتمان حمایت از حقوق مشتریان دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

دپارتمان حمایت از حقوق مشتریان علاوه بر حراست درون سازمانی از حقوق مشتریان، به عنوان چشم همیشه بیدار سازمان، نماینده مشتری در مشهدهاست می باشد و انتظارات و مشكلات مشتریان را به سایر دپارتمان ها و بخش های سازمان اعلام می دارد.

این دپارتمان تلاش می كند تا ارائه خدمات و سطح رضایت مشتریان را به بهترین شكل پایش كرده و سطح اعتماد را در بین آنها افزایش دهد.

رضایتمندی مشتریان

در موارد نارضایتی و شكایت مشتریان از خدمات و سرویس ها و یا سایر واحدها، دپارتمان حمایت از حقوق مشتریان به نمایندگی از مشتری، پیگیری های درون سازمانی را تا زمان رفع مشكل و تلاش در جهت حصول رضایت مشتری انجام خواهد داد.

در پیگیری موارد، این دپارتمان ضعف های احتمالی تیم را شناسایی کرده و عارضه یابی خواهد کرد، سپس اقدامات لازم جهت عدم تكرار موارد نارضایتی که برای مشتریان به وجود آمده است جلوگیری به عمل خواهد آمد.

دپارتمان حمایت از حقوق مشتریان هم ناجی مشتریان است و هم ناجی سازمان.

 از این رو شما مشتریان عزیز مشهدهاست به صورت مستمر می توانید با دپارتمان حمایت از حقوق مشتریان در ارتباط باشید و شكایات، انتقادات، پیشنهادات و تجارب موثر خود را به گوش دلسوزانه دپارتمانی از جنس خودتان برسانید.

در صورتی كه در ارتباط با سایر دپارتمان ها رضایت شما حاصل نشده است، همین حالا میتوانید موضوع را با دپارتمان رضایتمندی و حمایت از حقوق مشتریان مشهدهاست مطرح فرمایید.

روش های ارتباط با دپارتمان رضایتمندی و حمایت از حقوق مشتریان

شما مشتریان محترم می توانید از طریق 3 روش زیر، شکایات و انتقادات خود را مطرح فرمایید :

  1. ارسال تیكت به دپارتمان رضایتمندی و حمایت از حقوق مشتریان
  2. تماس با شماره 05138185 داخلی 5
  3. ارسال ایمیل به crm@mashhadhost.com
شناسایی مشتریان راضی و ناراضی در دپارتمان حمایت از حقوق مشتریان

وظایف متخصصین دپارتمان حمایت از حقوق مشتریان مشهدهاست

  • پایش مستمر شاخص ها
  • بررسی كیفیت انجام وظایف كاركنان
  • اطمینان از كیفیت خدمات ارائه شده
  • بازخورد مداوم از مشتریان
  • پیگیری مشتریان ناراضی و دریافت بازخورد آنان
  • بررسی وضعیت موجود، شناسایی و توسعه كانال‌های ارتباط با مشتری
  • ارزیابی رضایت و وفاداری مشتری
  • شناسایی مشتریان راضی و ناراضی و دلیل رضایت یا عدم رضایت آن ها
پیاده سازی نقشه سفر مشتری جهت حمایت از حقوق مشتریان

اهداف دپارتمان حمایت از حقوق مشتریان مشهدهاست

  • ارتقاء سطح كیفی خدمت رسانی
  • ارتقاء رضایت مشتریان از طریق پیاده سازی نقشه سفر مشتری
  • بررسی و پیگیری شكایات و مشكلات مشتری
  • تضمین كیفیت خدمات
  • بهبود مستمر خدمات و متخصصین
  • اطمینان خاطر مشتری از پیگیری و دلسوزی یك دپارتمان به نمایندگی از او

دپارتمان حمایت از حقوق مشتریان درواقع به عنوان نماینده مشتری در سازمان بوده و مدافع حقوق مشتری در جهت بررسی و رفع مشکلاتش می باشد. کارشناسانی که در این دپارتمان حضور دارند هر کدام دارای وظایفی هستند و با داشتن روحیه بالا و روابط اجتماعی مناسب نسبت به جلب رضایت مشتریان اقدامات لازم را به عمل خواهند آورد.

افزایش اعتماد مشتری در دپارتمان حمایت از حقوق مشتریان مشهدهاست

مشتریان محترم مشهدهاست می توانند در هر زمان انتقادات و اعتراضات خود را نسبت به کیفیت سرویس ها و ارائه خدمات پشتیبانی، از طریق 3 کانال تیکت، تلفن و ایمیل به اطلاع این دپارتمان برسانند تا در اسرع وقت در نوبت رسیدگی قرار گرفته و پیگیری شود.

همچنین می توانید نظرات و پیشنهادات خود را در جهت بهبود و ارتقاء کیفی خدمات ارائه شده طی تماس با شماره 05138185 داخلی 5 مطرح فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط